woensdag 13 februari 2008

4x

nou goed, eigenlijk houd ik hier niet zo van, maar deze is wel leuk!

4 Banen:
- bollenpellen (je moest toch wat in de vakantie)
- administratiemedewerkster bij de Amrobank
- telefoniste bij de gemeente (oproepkracht)
- en nu postbode bij Sandd

4 Films:
- Titanic (eerste film die ik in de bios heb gezien)
- Chocolate
-

4 Plaatsen waar ik ben geweest:
- Londen
- Mumbai, India
- Wenen (op doorreis, dus echt heel even)
- Brugge (een erg mooi stadje!)

4 Plaatsen waar ik heb gewoond:
- Espel
- Creil
- Harderwijk
- Zeewolde

4 TV-programma's die ik kijk:
- Wie is de mol
- Spoorloos
- Weekend miljonairs
- Hart van Nederland

4 Radioshows:
- ik luister bijna nooit naar de radio

4 x Lievelingseten:
- zuurkool
- pasta met tonijn, pesto
- salade met geitenkaas en honing en noten
- tomatensoep

4 Plaatsen waar ik liever zou zijn:
- lekker in het bos wandelen
- een weekendje weg met ons gezin, gewoon ff lekker weg
- een ietsje pietsje groter huis (met hobbykamer, hihi)
- en gewoon thuis ben ik ook heel tevreden en gelukkig!

4 Personen aan wie ik het stokje doorgeef:
- Tanja
- Danielle
- Annerieke
- Tijm

Natuurlijk alleen als jullie het leuk vinden, voel je niet verplicht!

Geen opmerkingen: