zaterdag 31 januari 2009

aanmoedigings award!!!



van Brigitte kreeg ik een aanmoedigings-award! ze wil zo graag dat ik meer laat zien wat ik maak....hmm...ik zal mijn best doen.....
maar goed ik mag ook 5 dingen noemen waar ik aan verslaafd ben.......
nou goed dan maar..
1. drop (moet ik dus echt niet in huis halen, want ik eet zo een hele zak leeg)
2. breien - dat is zo lekker ontspannend om te doen
3. wie is de mol? - ik kan alleen nooit bedenken wie nu de mol is
4. wie is de chef? - haha dat staat grappig onder elkaar... maar ik vind het leuk om te zien wat ze allemaal koken en zo goed kan ik het dus niet....
5. lezen in bed - ik zag hem bij Brigitte staan, maar ik kan eigenlijk niet slapen als ik niet even heb gelezen. het moet wel superlaat zijn wil ik dat overslaan (lees ver diep midden in de nacht)
en nu zou ik hem moeten doorgeven maar ik weet niet aan wie....dus ik laat het maar zo.
en Brigitte ik zal er gelijk weer wat opzetten....

Geen opmerkingen: